Govern corporatiu

Elisa Durán Montolio

Directora General Adjunta de la Fundació Bancària ”la Caixa”

Elisa Durán és Directora General Adjunta de la Fundació Bancària ”la Caixa”.

Llicenciada en Ciències econòmiques per la Universitat de Barcelona.

Ha desenvolupat la seva carrera professional al Grup ”la Caixa”. Va ser directora executiva comercial i membre del Comitè de Direcció amb responsabilitat en la creació i captació de productes bancaris, Banca Privada i Personal i Màrqueting i Publicitat fins a l’any 2008.

Actualment, sota la seva direcció, gestiona les àrees de Cultura, Educació i Divulgació científica de la Fundació Bancària ”la Caixa”, com també les dels centres CaixaForum i CosmoCaixa.

Última actualització: novembre 2018

< Torna a Govern corporatiu