Estructura del Grup ”la Caixa”

La Fundación Bancaria Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, ”la Caixa”, gestiona la totalitat de l’Obra Social i agrupa a CriteriaCaixa totes les participacions accionarials de ”la Caixa”, inclosa la de CaixaBank, i les emissions de deute de ”la Caixa”.

El grup encapçalat per la Fundació Bancària ”la Caixa” té com a activitats principals: la gestió de la totalitat de l’Obra Social, les de naturalesa financera relatives a la gestió de la seva participació a CaixaBank, les d’administració dels instruments de deute que tenen a ”la Caixa” com emissor, i les de gestió de les inversions en sectors diferents del financer agrupades a CriteriaCaixa.

(1) A 30 de setembre de 2015 (53,9% fully diluted en 2017)