Informació per a inversors

Avaluació global del Banc Central Europeu

Consulti els resultats obtinguts pel Grup “la Caixa” en l’exercici d’avaluació global dut a terme pel Banc Central Europeu (ECB), en col·laboració amb el Banc d’Espanya, que inclou una anàlisi de la qualitat dels actius (“AQR”) a 31 de desembre de 2013 i una prova de resistència (“Stress Test”), coordinada per l’Autoritat Bancària Europea (EBA), que cobreix l’horitzó temporal comprès entre els anys 2014 i 2016.

Més informació, a les pàgines oficials del Banc Central Europeu (ECB), l’Autoritat Bancària Europea (EBA) i el Banc d’ Espanya (BdE)

Exercici de Transparència de la Autoritat Bancària Europea (EBA) 2013

Consulti la informació reportada pel Grupo ”la Caixa” en l’Exercici de Transparència proposat por l’Autoritat Bancària Europea (EBA) amb dades de juny 2013 y desembre 2012.

Mes informació a la pàgina oficial de l’Autoridad Bancària Europea (EBA).

Avaluació final de l’exercici de capitalització de la banca europea

Consulti l’avaluació final a juny 2012 del Grup ”la Caixa” en l’exercici proposat per l’Autoritat Bancària Europea (EBA) a desembre 2011, sobre les necessitats de recapitalització d’entitats sistèmiques de l’Espai Econòmic Europeu.

Més informació, a les pàgines oficials del Banc d’Espanya (BdE) i l’Autoritat Bancària Europea (EBA).

Pla de recapitalització de la banca europea desembre 2011

Consulti els resultats que ha obtingut el Grup “la Caixa” en l’exercici dut a terme per l’Autoritat Bancària Europea (EBA), en col·laboració amb el Banc d’Espanya (BdE), aprovat pel Consell Europeu del 26 d’octubre de 2011, sobre les necessitats de recapitalització d’entitats sistèmiques de l’Espai Econòmic Europeu.

Proves de resistència al sector bancari europeu juliol 2011

Consulti els resultats que ha obtingut el Grup ”la Caixa” en les proves de resistència dutes a terme per l’Autoritat Bancària Europea (EBA), en col·laboració amb el Banc d’Espanya (BdE), el Banc Central Europeu (BCE), la Comissió Europea (CE) i el Consell Europeu de Risc Sistèmic (ESRB), que cobreixen l’horitzó temporal comprès entre els anys 2011 i 2012.

Més informació, a les pàgines oficials de la Confederació Espanyola de Caixes d’Estalvis (CECA), el Banc d’Espanya (BdE) i l’Autoritat Bancària Europea (EBA).

Documents en format PDF. Si no els pot obrir, baixi’s Acrobat Reader