Estructura del Grup ”la Caixa”

La Fundación Bancaria Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, ”la Caixa”, gestiona la totalitat de l’Obra Social i agrupa a Criteria CaixaHolding totes les participacions accionarials de ”la Caixa”, inclosa la de CaixaBank, i les emissions de deute de ”la Caixa”.

El grup encapçalat per la Fundació Bancària ”la Caixa” té com a activitats principals: la gestió de la totalitat de l’Obra Social, les de naturalesa financera relatives a la gestió de la seva participació a CaixaBank, les d’administració dels instruments de deute que tenen a ”la Caixa” com emissor, i les de gestió de les inversions en sectors diferents del financer agrupades a Criteria CaixaHolding.

(1) Un cop “la Caixa” s’ha transformat en fundació bancària, ha segregat a favor de Criteria aquells actius i passius no vinculats a l’activitat d’Obra Social, incloent la totalitat de les participacions a CaixaBank i tots els instruments de deute emesos per “la Caixa”.

(2) A 30 de juny del 2014. Participació del 56,0% fully diluted en el 2017.

(3) Actius immobiliaris procedents de la cartera existent en el moment de la Reorganització del Grup en el 2011.